Esittely

Olen Ella Makkonen koulutettu hieroja ja opiskelen nyt 4. vuotta osteopatiaa Osteopatiakoulu Atlaksessa. Olen valmistunut Koulutetuksi hierojaksi Jyväskylän Hierojakoulusta vuonna 2018. Yrittäjänä olen toiminut vuodesta 2018 ja välissä olen ollut myös äitiyslomalla. Otan vastaan asiakkaita osoitteessa Tapionkatu 4c, Osteopatiakeskus Jyväskylä.

Hoitajana olen rauhallinen ja tunnollinen. Otan asiakkaan yksilönä ja kokonaisuutena huomioon. Intensiteetti hoidossa valitaan aina asiakasta ja kehoa kuunnellen. Tavoitteena on löytää yhdessä työkaluja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ylläpitoon ja edistämiseen.

Tmi Ella Makkonen, y-tunnus 2917393-3
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita